Poslovni put tvrtke Laser Inženjering još je jedan primjer u praksi kako se uz jasnu ideju, znanje, predani radi i stručne djelatnike, mogu u relativno kratkom vremenu realizirati vrlo ambiciozne ideje; postati vodeći hrvatski centar rezanja metala sa preko 1.000 redovnih kupaca, raspolagati najmodernijim tehnologijama te izvoziti preko 50% svojih usluga.

Sredinom srpnja ove godine tvrtka obilježava pet godina poslovanja i prikladno je da se prisjetimo kako je sve započelo te koji su ključni faktori doveli do vodeće tržište pozicije u rezanju metala na hrvatskom tržištu.

 

Osvrt na rast i razvoj Laser Inga u proteklih pet godina

Laser Ing je skromno krenuo s radom u srpnju 2014. sa devet djelatnika u iznajmljenom poslovnom prostoru i sa jednim strojem za lasersko rezanje metala. Unatoč skromnom početku, ono što je tvrtku izdvajalo od ostalih bila je velika posvećenost svakom kupcu.

Stavljanje zahtjeva kupaca u centar fokusa firme, od samog početka rada, bio je ključan faktor za uspješno i brzo širenje poslovanja.

„Brzina obrade narudžbi, kvaliteta obrade metala, poštivanje standarda označavanja i pakiranja pozicija uz poštivanje rokova isporuka, predstavlja minimum za svaku tvrtku koja se ozbiljno želi baviti ovim poslom.“ – bila je česta izjava direktora i vlasnika Laser Ing-a, Anđelka Kaščela, na internim sastancima tima.

 

U naredne dvije godine (2015. – 2016.) tvrtka progresivno raste, pridružuju se novi stručni djelatnici, ulaže se u edukacije, nove tehnologije i marketing na inozemnom tržištu. Velika se pažnja posvećuje poslovnom i strukovnom umrežavanju. Sve navedeno doprinosi realizaciji vodeće pozicije u laserskom rezanju metala u Hrvatskoj. No nije se stalo samo na tome.

Zbog rasta zahtjeva i za ostalim tehnologijama rezanja metala, poput vodenog rezanja, plazma i autogenog rezanja, uprava definira plan razvoja tvrtke u nadolazećim godinama koji je sažet u tekstu vizije tvrtke:

„Naša je vizija biti preferirani servisni centar za obradu metala čiju kvalitetu, pouzdanost i profesionalnost prepoznaju kupci i poslovni partneri iz regije i EU.“

 

Zadnje dvije godine (2017. – 2018.) aktivno se radi na provedbi strategija kojima se želi ostvariti vizija. Donosi se odluke o gradnji vlastitog proizvodnog pogona sa upravnom zgradom. Krenulo se sa planiranjem vlastitog ERP rješenja radi transparentnijeg i učinkovitijeg poslovanja.
 
Formirao se novi odjel organizacije upravljanja proizvodnjom. Preuzela se bivša rezaona tvrtke DOK-ING sa svim djelatnicima i strojnim parkom. Proširio se strojni park s nekoliko strojeva: najmoderniji laserski rezač metala Bystronic fiber dynamic, savijačica metala marke Bystronic, vodeni rezač, stroj za autogeno rezanje. Formirao se novi odjel upravljanja poslovanjem s ključnim kupcima.

 

Na što smo danas posebno ponosni

Danas, u 2019. godini, pet godina od svog osnutka, vizija je ostvarena. Laser Ing zapošljava ukupno 46 djelatnika u vlastitom proizvodnom pogonu i upravnom zgradom na 1.100 m2 a planira ostvariti godišnji prihod od 4.1 Mil €. Osnovana je i podružnica u Austriji zbog sve većeg broja klijenata i rasta potražnje za uslugama tvrtke sa austrijskog tržišta.

„Vizija Laser Ing-a, kao i vrijednosti na kojima je tvrtka izrasla, možda najbolje prikazuje novi promotivni video spot kroz koji samo željeli usporedno prikazati perfekcionizam izvedbe klasične glazbe sa timskim radom naših odjela kao i djelatnika u proizvodnji dok planiraju, izrađuju i isporučuju pozicije koje su sastavni dio vrhunskih proizvoda nekih od naših cijenjenih kupaca.“ – komentirao je Anđelko Kaščel.

Prilikom nedavnog snimanja našeg video spota, ugostili smo glazbenike Hrvatske komorne filharmonije koja je u našoj proizvodnoj hali izvela skladbu „Jelačić marš“ velikana bečke klasike i skladatelja Johanna Straussa starijeg. Jelačić marš kulturološki povezuje Europu i Zagreb a svojom ritmičkom i melodijskom strukturom odlično se uklapa u našu viziju.

 

Koji su daljnji planovi Laser Ing-a?

Od samog osnutka tvrtke, ideja je bila poslovati i pozicionirati se na razvijeno i uređeno tržište zapadnog gospodarstva. Danas izvozimo preko 50% svojih usluge na EU tržišta a cilj je da to bude 60% u naredne dvije godine. Svakako da je cilj zadržati vodeću poziciju u usluzi rezanja metala na domaćem tržištu ali i pružiti dodatne vrijednosti u proizvodnji našim kupcima s komplementarnim uslugama kako bismo pružili kompčletniju uslugu i povećali vrijednosti svakom novom poslu.

Kao posljedica takvog pristupa, sigurno će doći i do razvoja vlastitog proizvoda kao rezultat zatvaranja kompletnog procesa proizvodnje.

 


Zahvaljujemo se svim našim djelatnicima, kupcima, dobavljačima kao i poslovnim partnerima što ste bili važan dio našeg razvoja i rasta u proteklih pet godina rada tvrtke te na taj način doprinijeli realizaciji naše vizije.