Provedeno istraživanje o zadovoljstvu i kvaliteti pruženih usluga potvrdilo da je velika većina naših kupaca zadovoljna našom kvalitetom.

U modernom okruženju u kojem posluju današnje tvrtke, sustav upravljanja kvalitetom postaje imperativ. Takav sustav ima više sastavnica, a jedna od njih je kompetentnost zaposlenika ali i tvrtke u cjelini. Uvođenjem sustava upravljanja kvalitetom, tvrtka se u potpunosti orijentira na zadovoljenje svih zahtjeva svojih kupaca te se obvezuje da će kupca, u lancu svojih vrijednosti, staviti na prvo mjesto. Laser inženjering d.o.o to je prepoznao među prvima i kroz uvođenje ISO sustava u poslovanje, svoj sustav upravljanja kvalitetom podigao na veću razinu, osiguravši si održivu konkurentsku prednost.

Povratna veza naših kupaca nam je iznimno važna i zato kontinuirano pratimo njihovo zadovoljstvo provodeći ankete.

Pomoću anketa sakupljamo mišljenja i sugestije i pokušavamo dodatno unaprijediti svoje procese kako bi naši kupci bili još zadovoljniji. Anketa se sastoji od sedam pitanja koja pokrivaju mišljenje kupaca o kompetentnosti zaposlenika, profesionalnosti, uslužnosti i usporedbu naših usluga s konkurentskim.

Rezultati koje smo dobili anketom su potvrdili da se naši napori isplate te da su naši kupci zadovoljni kvalitetom usluga. Anketa je pokazala da 79% ispitanika tvrdi da je zadovoljno našom profesionalnosti i odnosom prema kupcima. 94% ispitanika tvrdi da naši zaposlenici posjeduju znanja, vještine i sposobnosti koje omogućuju isporuku kvalitetnog proizvoda, odnosno usluge, a 72,7% tvrdi da su naši proizvodi tehnički i komercijalno potpuno jasni i definirani. Neke od izjava koje su ispitanici dali u anketi su:

 

Zadovoljan sam Vašom uslugom, preporučio sam Vas već dvojici kolega koji su konzumirali Vašu uslugu, nastavite tako i dalje

 

Brzo, kvalitetno, stručno. Ako je hitno uvijek se izlazi u susret. Uglavnom, sve pohvale.

 

Uvijek nas zanima što naši kupci misle o našim proizvodima i uslugama koje im pružamo kako bismo mogli unaprijediti interne procese i ispuniti sve zahtjeve svojih kupaca, koji ponekad i nisu mali. Rezultati ankete su nas motivirali da podignemo kvalitetu svojih usluga na još veću razinu jer smo vidjeli da mi to možemo i da posjedujemo znanje i stručnost čime si osiguravamo održivu konkurentsku prednost, a konkurentska prednost za tvrtku danas predstavlja sve“ kazao je direktor i vlasnik tvrtke Laser inženjering, Anđelko Kaščel.

Na tržištu usluga laserskog rezanja i obrade metala, Laser inženjering je prvi implementirao sustav kvalitete ISO 9001:2008 i sustav zaštite okoliša ISO 14001:2004. Dobivanje ISO certifikata predstavlja nagradu za našu brigu za okolinu u kojoj poslujemo, odnosno brigu za ispunjavanje zahtjeva naših kupaca čime izgrađujemo lojalnost i dugoročnu obostranu korist. U budućnosti ćemo nastaviti proaktivno sakupljati mišljenja naših kupaca kako bismo mogli njihove zahtjeve ispuniti što je moguće bolje.

Za sve dodatne informacije slobodno nam se obratite putem naših kontakt informacija.

Podijeli članak: